Thursday, March 24, 2011

...HARI INI AKU SEORANG GURU IV...

Hari ini sekolah ada mengadakan majlis perpisahan pengetua SMK Taman Connaught..... Pertama kali datang sekolah ni, pandangan pertama mengenai beliau adalah beliau seorang yang tegas dan wanita yang hebat.... Walaupun tanpa mengenali beliau...
MySpace

Dalam masa yang singkat ni dan walaupun belum pernah bekerjasama dengan beliau, aku dapat mempelajari banyak benda....antaranya 
PRIHATIN DENGAN PELAJARMySpace
 SEDIA BERKHIDMAT MySpace
TEGUH PENDIRIAN  MySpace

 Dan hari ini semasa berpelukan dengan beliau dalam majlis perpisahan, beliau ada menyebut " JADI GURU YANG BAIK DAN TERIMA KASIH" wah..."BAIK" tu merangkumi semua maksud kot..... IKHLAS, BERTANGGUNGJAWAB, BERDEDIKASI, BERKASIH SAYANG dan macam-macam BER  la kot...
tapi apa pun, terima kasih bagi kata-kata semangat...

SAYA BUDAK BARU BELAJAR,
SAYA CIKGU BARU NAK MENGAJAR,
KALAU SALAH TOLONG TUNJUKKAN...
MySpace

ehh.....boleh lak gitu....anyway.... terima kasih atas segala cerita-cerita motivasi yang diceritakan oleh beliau... semua itu sangat menjadi motivasi sebagai seorang guru...ibarat seorang ibu yang bercerita kepada anak-anaknya bagaiman hendak menjadi seorang yang baik... Doakan aku menjadi guru dan pelajar yang baik...aminn..
MySpace


Ya Allah,
Hamba ini sering melakukan kekhilafan,
Bantulah aku memperbaiki kesilapan ku,
Peringatkanlah aku dengan  petunjuk Mu......


Terima Kasih Sudi Baca Perkongsian Saya (^_^")

No comments:

Post a Comment