Tuesday, May 31, 2011

...BUAT PEMILIK CINTA...



Bukan laut namanya jika airnya tidak berombak, bukan cinta namanya jika perasaan tidak pernah terluka, bukan kekasih namanya jika hatinya tidak pernah merasa rindu dan cemburu.
MySpaceMySpace

Cinta bukanlah hanya dari kata-kata tetapi dari segumpal keinginan diberi pada hati yang memerlukan.
MySpace

Cinta pertama adalah kenangan, Cinta kedua adalah pelajaran, dan cinta yang seterusnya adalah satu keperluan kerana hidup tanpa cinta bagaikan masakan tanpa garam. Kerana itu jagalah cinta yang dianugerahkan itu sebaik-baiknya agar ia terus mekar dan wangi sepanjang musim.
MySpaceMySpace
Cinta yang suci dapat dilihat dari pengorbanan seseorang, bukanlah dari pemberian semata.

MySpace

Ibaratkanlah kehilangan cinta itu seumpama hilangnya cincin permata di lautan luas yang tiada bertepi dan harus dilupakan.
MySpace
Jika kita mencintai seseorang, kita akan sentiasa mendoakannya walaupun dia tidak berada disisi kita.
MySpace
Mungkin Tuhan menginginkan kita bertemu dan bercinta dengan orang yang salah sebelum bertemu dengan orang yang tepat dan jodoh sebenarnya.
MySpaceMySpace



Kadangkala kamu tidak menghargai orang yang mencintai kamu sepenuh hati, sehingga kamu kehilangannya. Pada saat itu, tiada guna penyesalan kerana perginya tanpa berkata lagi.
MySpace

Cinta itu tidak datang bergolek, juga tidak datang secara melayang. Namun cinta itu hadir secara halimunan, tanpa kita sedarinya.
MySpace
Terima Kasih Sudi Baca Perkongsian Saya (^_^")

No comments:

Post a Comment